Friday, January 27, 2012

hidup lepas stpm...

assalamualaikum....

entry kali ni... aku x tau la nk share apa sebenarnya... tp oleh kerana aku dah lama x update blog aku ni... so, aku story jela apa yg berlaku dlm hidup aku sepanjang aku x 'mengupdate' (jgn ikut perkataan ni... marah cikgu bm ni... hehehe...) blog ni...

sejak aku abis exam stpm.... keje aku cuma duduk umah jek... nak kata jadi mem besar pun x jugak... dah alang2 aku ada kat umah kan... aku tolong la ibu aku apa yg patut... best jugak aku dpt ringankan beban ibu aku kan... hehehe... kalau ditanya kat kwn2 form 6 aku keje ke x... dah cnfrm2 dyorang akan jwb "aku dah keje la nani..." huhuhu... bestnya la dpt keje kan... aku??? bukan xnak keje... tp mlas nk cari... boleh x mcm tu??? hehehe... kebanyakan kawan aku semua keje kilang... aku nk keje kilang??? awal2 lagi aku dah minta maaf... bukan aku xnak tp aku sure la yg parents aku x bg... keje ikot shift n x tentukan... xpela... duduk umah pun bukan aku x wat pape... boleh blajar masak dgn my mom... hehehe... terima jela... nk ajak kwn2 aku keluar pun dah x boleh coz dyorang semua busy keje... huhuhu...

rasa macam sekejap plak bila dah nak masuk bulan 2 dlm tahun 2012 ni... sebenarnya aku cuak menghitung hari utk amik result stpm aku... ni jela satu2nya harapan aku utk melanjutkan pelajaran aku ke peringkat yg lbh tinggi ckit... hehehe... aku harap sangat aku dpt peluang tu... sebelum ni result muet aku dah keluar... Alhamdulillah... aku dpt melepasi tahap kritikal...

aku rasa ni je yg dpt aku kongsikan... *xde idea... huhuhu...


wassalam....

No comments:

Post a Comment