Friday, December 16, 2011

selamat tinggal smks.....

akhirnya, pada 14 Disember 2011 dengan rasminya aku meninggalkan sekolah yg byk memberi aku kenangan yg dah semestinya x mungkin aku lupakan.... peperiksaan STPM aku dah pun selesai... mcm x sangka pulak. dulu masa mula2 masuk kat form 6 aku rasa macam lama lagi nk amik STPM.... tapi sekarang x sangka aku dah abis dah periksa STPM....

kepada classmate semua.... kenangan dengan korang memang terbaik.... harap2 kita semua dpt keputusan yg terbaik nanti...

lepas ni dah xde dah uniform sekolah yg berwarna biru dgn kain hitam yang tersarung kat tubuh aku.... kalau dulu awal tahun mesti dah prepare semuanya nk masuk sekolah.... x sangka mulai tahun depan aku dah x pergi sekolah aku tu lagi.... rindu pulak nak merasai zaman macam tu kan.... hehehe....

kwn2 aku yg dah masuk u semua dah lama dah tinggalkan sekolah tu... aku jek yg baru nk meninggalkan sekolah tu.... rasa bertuah jugak sebab dapat tambah masa setahun setengah lagi kat sekolah tu lepas SPM... aku nak ucapkan terima kasih sangat2 kepada cikgu2 SMKS terutama pensyarah2 aku... diaorang semua baik sangat.... kitaorang dah macam satu keluarga kat sekolah tu... jasa diaorang semua memang x mungkin aku dan kawan2 aku lupakan.... biasalah, jasa seorang guru ni memang terlalu besar utk kita semua... tanpa diaorang kita x kenal apa2 kot....

inilah sekolah aku....
banyak pengalaman yg aku dapat drp sekolah ni....

oklah.... setakat ni je kot entry aku.... wassalam.....

No comments:

Post a Comment